Середа, 24.01.2018, 04:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Малоцвілянська ЗОШ І-ІІ ступенів

"Після хліба найважливіше для народу — школа" Ж. Дантон
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Конспект уроку з української мови у 4 класі
31.03.2013, 19:39

Конспект уроку

з української мови у 4 класі

 

Тема. Чергування звуків[і]з [ о], [е]в іменниках чоловічого та жіночого роду.

Мета. Ознайомити учнів з чергуванням голосних звуків в окремих відмінках іменників чоловічого роду на приголосний.

Виробляти уміння визначати звуки,що чергуються.

Розвивати звязне мовлення, увагу, спостережливість.

Виховувати почуття поваги до старших.

Обладнання:загадки, цікавинка, таблиця.

ХІД УРОКУ

І. Організація  класу до уроку

Встаньте діти всі гарненько

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене.

Посміхнися сам до себе.

Привітайтесь – «Добрий день!»

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

1.Перевірка домашнього завдання.

2.Творча робота.( Запис на дошці)

- Спишіть, розкриваючи дужки.

Зима. Тумани сизі.

А річка спить у (крига).

Замерзла на морозі берізка при (дорога).

І холодно у лісі кленку,калині,(вільха).

З зимою наодинці не страшно лиш(ялинка).

3. Робота з загадками.

- Відгадайте загадки. Запишіть слова-відгадки у початковій формі та в родовому відмінку однини.

·      Махнула птиця крилом, закрила півсвіту чорним рядном.(Ніч)

·      Білий камінь у воді тане.(Сіль)

·      Я морозу не боюся, а замерзне –я сміюся. Бабу гріє не кожух, а веселий теплий дух.(Піч)

ІІІ. Повідомлення теми уроку та очікуваних результатів

(Інтерактивна гра «Мікрофон»)

-       Сьогодні я пропоную вам продовжити мандрівку володіннями вже знайомої нам частини мови.

-       То про яку частину мови йтиметься на уроці?

-       Що ми називаємо іменником?

-       Які ще відомості про іменник ви знаєте?

-       Що ми називаємо відмінюванням?

-       Скільки відмінків має іменник?

-       Для чого використовують кличний відмінок?

-       Що таке початкова форма іменника?

-       Що ти знаєш про чергування кінцевих приголосних основи в іменниках жіночого роду?Чоловічого роду?

(Якщо учень не знає правильної відповіді, то говорить: «Далі» і передає «мікрофон» наступному).

 

IV. Вивчення нового матеріалу

-       Провідміняйте слова кіт, повінь?

1. Робота з підручником.

(Діти діляться на пари )

-       Виконуємо вправи 138, 139,141.

    Фізкультхвилинка із завданнями.

Вітер віє нам в лице.

Похитнулось деревце.

Вітер віє все тихіше,

Деревце росте все вище.

-       Які іменники вживалися у словесному супроводі фізкультхвилинки?

-       У якому відмінку вони стояли?

2.Колективна робота.(вправа141).

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

- Короткий звіт біля дошки.

- Закріплення правила про чергування голосних звуків в іменниках чоловічого і жіночого роду.

- Робота над метаграмою.

     З «н» - частина я доби,

    З «п» - я грію щозими,

   З  «р» - предметом стану я.

   Ось вам загадка моя.(Ніч, піч, річ)

-       Хвилинка –цікавинка.

Коли  «і» тримає слово,

«е» чи «о» завжди готові

«і» в основі замінити

І за нього послужити.

Порівняймо: піч, на печі,

Слово сказане про речі.

Хоч одне з них просто річ.

Як міняються місцями

(це засвоєно вже нами)

Голосні[і] з [о] та [е]-

Наша мова тим живе.

Хто найкраще відчуває,

Хай в змаганні називає.

 

-       Поділіться своїми враження та почуттями, отриманими під час уроку.

VI. Домашнє завдання

1.Повторити правило на с.70.

2. Виконати вправу 142.

 

Категорія: Мої файли | Додав: Ashura
Переглядів: 1044 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
E-mail школи
Адреса школи

11702
Житомирська область

Новоград-Волинський район

село Мала Цвіля

вулиця Центральна, 10

телефон 04141-61-730


Годинник
Інформація
...
Пошук

Copyright MyCorp © 2018