Малоцвілянська ЗОШ І-ІІ ступенів - Сторінка бібліотекаря
Понеділок, 20.02.2017, 11:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Малоцвілянська ЗОШ І-ІІ ступенів

"Після хліба найважливіше для народу — школа" Ж. Дантон
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Natalka

Сторінка бібліотекаря

Шкільний бібліотекар

Павлюк Людмила Олександрівна

Бібліотека – море книг.
Бібліотека – храм науки…
Переступайте наш поріг.
Беріть скарби нетлінні в руки.
Нема прекрасніших доріг,
Ніж в цей вселюдський храм науки!

                                                           П. Гоць

 

Станом на 01.10.2015 р. бібліотечний фонд школи

нараховує - 2792 підручники (16 842 грн).

БІБЛІОТЕКА В СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ

         Головна мета шкільної бібліотеки — надання допомоги учням і педагогам у забезпеченні їхніх інформаційних потреб. Успішна реалізація цієї мети можлива лише за умови грамотного планування всієї діяльності бібліотеки.

       Бібліотека у школі — одна з найважливіших ділянок роботи. Вона допомагає реалізувати єдину для школи державну програму на­ціональної освіти і виховання ді­тей, вирішує це завдання своїми методами і засобами у загальному плані навчально-виховного проце­су школи і разом з педагогічним колективом    Планування роботи шкільної бібліотеки є складовою частиною планування школи. При складан­ні плану   доцільно враховувати Закони України «Про освіту», «Про бібліотеку і бібліо­течну справу», «Положення про бібліотеку середнього загально­освітнього закладу».

ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ БІБЛІОТЕКИ

         Основне завдання бібліотеки сьогодні — навчити дітей цінува­ти книгу, відчувати в ній щоден­ну потребу. Багато труднощів на цьому шляху чекає і батьків, і пе­дагогів, і бібліотекарів. Але й ве­лика нагорода. Прекрасна книга, прочитана в дитинстві, може за­лишити слід на все життя.

       Деякі батьки кажуть, що це справа бібліотекарів і вчите­лів. Так, але хто краще за бать­ків знає свою дитину? Як часто вразлива дитяча пам'ять роками зберігає влучно сказане батьків­ське слово!

      Плідна співпраця бібліотекарів з батьками є важливим фактором, який впливає на результативність роботи шкільної бібліотеки з роз­витку читацьких інтересів учнів, формує їх бібліотечну грамотність і культуру.

       Основою роботи бібліотеки з батьками юних читачів є глибо­ке вивчення ролі сім'ї в читан­ні дітей. У цьому шкільному бібліотекарю допомагають і вчителі, і самі ді­ти. Батьків запрошують відвіда­ти бібліотеку — ознайомитись з приміщенням, з розташуванням книжкового фонду, з великою кількістю дитячої літератури. Більш тісний зв'язок виявляєть­ся з батьками учнів початкових класів. Батьки у бібліотеці допо­магають своїм малюкам у виборі літератури.

ВИХОВУЄМО ЧИТАЧА

     Щоб дитина полюбили книж­ку, процес читання, бібліотекарю повинні допомагати батьки, учителі, по­трібно   задуматися над тим, як зробити книжку другом для ді­тей і помічником у їх вихованні. Це довга і клопітка праця, щоб досягнути успіху, доведеться ді­яти вдумливо і терпляче.

Поради батькам

1. Починаючи від народження дитини, постійно купуйте книги.

2.  Створіть вдома власну біб­ліотеку.

3. Поповнюйте періодично до­машню бібліотеку літературою, відповідно до віку вашої дитини.

4. Прищепляйте дитині любов до книги.

5. Виховуйте бережливе став­лення до книги.

6.  контролюйте читання ди­тини.

7.  Вчіть переказувати прочи­таний твір.

8. Вчіть дитину вибирати кни­гу за її уподобаннями.

9. Виховуйте бібліотечну куль­туру дитини

        З чого почати? Насамперед потрібно ознайомитися зі зміс­том багатьох дитячих книжок. Це допоможе краще зрозуміти дитя­чий світ, порівняти   дитину з ровесниками, іноді навіть зна­йти якийсь педагогічний прийом   Книжки пояснюють дітям світ, розвивають їхнє мислення, пам'ять, усне мовлення. Завдання   полягає в тому, щоб дитина правильно налаштувалася   на роботу з книгою,   зрозуміла, для чого потрібна книга, яка користь від неї. Дитяча література має перед собою мету — вихову­вати учнів книгою. Уже зма­лечку  треба готувати дитину до майбутньої професії,   вияв­ляти зацікавленість дитини тією чи іншою професією і розвивати це захоплення. Виховуючи у дитині читача,  треба дбати, щоб змалку в неї ство­рювався читацький досвід. А для цього школяреві треба ознайоми­тися з різноманітною літерату­рою: читати казки, пригодницькі, науково-фантастичні твори, вірші, оповідання, байки, фольклор  

      Добираючи книжки дітям, тре­ба добре знати дитячу літературу, її виховні можливості, щоб дитина читала їх у тому віці, коли книж­кові образи дійсно впливають на формування дитячого характеру.

 

     

Вхід на сайт
E-mail школи
Годинник
Інформація
...
Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Copyright MyCorp © 2017